نفرین

سلام خدمت تموم دوستان عزیزم  انشالله که خوب باشین مرسی از اینکه اینهمه سر میزنین !!!  یه حالی یه احوالی بپرسین بد نیست !! به هر حال چند روزه که مشکل خیلی خیلی خیلی بزرگی برام پیش اومده و نمیدونم در مورد چی تو این خراب شده بنویسم ..  فقط یه شعر با حال مینویسم از محسن چاووشی از آلبوم کفتر چاهی (‌ آلبوم جدیدش ) به اسم نفرین نمیدونم کی شاعرش اما خیلی من حال میکنم باهاش از رو بی حوصلگی و نبودن موضوع و وجود شدید مشکلات این رو انتخاب کردم :

نفرین - محسن چاوشی 

الهی سقف آرزوت خراب بشه روی سرش - بیای ببینی که همه حلقه زدن دور و ورش
الهی که روز وصال طوفان شه از سمت شمال - هیچی از اون روز نمونه بجز گلای پرپرش
قسم میخوردی با منی قسم مسخوردی بخدا - خدا الهی بزنه تو کمرت تو کمرش
من اهل نفرین نبودم چه برسه که تو باشی - بیاد الهی خبرت بیاد الهی خبرت ...!!
عمرت الهی کم نشه اما پر از غصه باشه - زجرهایی که به من دادی بکشی تا آخرش
الهی که یه روز خوش از تو گلوت پایین نره - رسوای عالمت کنن اون چشای در به درت
قسم میخوردی با منی قسم مسخوردی بخدا - خدا الهی بزنه تو کمرت تو کمرش
من اهل نفرین نبودم چه برسه که تو باشی - بیاد الهی خبرت بیاد الهی خبرت ...!!
می خوام بدونم قد من عاشق و دل دوست داره  - این که رها کردی منو می ارزه به درد سرش
هر چی بدی کردی به من الهی اون با تو کنه - ببینی دیگری به جات رفته شده همسفرش
هر چی بدی کردی به من الهی اون با تو کنه - ببینی دیگری به جات رفته شده همسفرش
الهی سقف آرزوت خراب بشه روی سرش - بیای ببینی که همه حلقه زدن دور و ورش




من خیلی دوسش دارم .. البته این آهنگ رو ٬ چون واقعا ..!!  به هر حال اینم آپ دیت من انشالله که از من ناراحت نشین واسه اینکه نمیتونم بهتون سر بزنم آخه خیلی مشکل دارم فقط برام دعــــــــــــــــــــــــا کنید ٬ قربون تک به تکتون .

آرزومند آرزوهای شما نوید || پسر جنوب ||

نظرات 9 + ارسال نظر
friends پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 22:02 http://friends.blogsky.com

باید آهنگش رو گوش کنم تا نظر بدم
به ما هم سر بزن

[ بدون نام ] جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 14:33 http://www.nazijon81.persianblog.com

سلام.به روزم ومنتظر حضور سبزت.

ملینا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:50 http://www.siasefid.blogfa.com

سام..
امیدوارم مشکلت زوده زود حل شه!
امین
راستی یاس گفت لهت بگم نمیتونه وبلاگتو باز کنه انگار براش فیلتر شده!

نازنین یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 15:49 http://sokotvaeshgh.blogsky.com

والا بارها به خود من که الان بیست سالم میشه می گن خوش بحالت که جوونی قدرشو بدون اما من هر چی که فکر می کنم می بینم که جوونی چی داره که اینا غبطه شو می خورن

سلام یار جدیدم
چرا ما اینجوری شدیم بیشتر وبلاگای که
من نسبت بهشون ارادت دارم همه از بی وفایی
یار فریاد می زنن آخه چرا اینطوری شده چرا
هر کس به خودش اجازه می ده که دل کسی رو بشکنه
که دوستش داره آخه چرا ما جوونا قدر خودمونو نمی دونیم چرا باید ارزش خودمونو با بی وفایی بیاریم پایین چرا باید عاشقی ها خوبیها راحتی شادی همه توی افسانه خلاصه بشن تا به کسی می رسیم می گیم چرا؟؟

یک دختر تنها یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 17:38

هی منو نصیحت می کنی ولی نمی دونم چرا دیر سر می زنی؟ اخه جنوبی ها هم اینقدر بی معرفت می شن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی داره اتفاقای جالبی توی زندگیم می افته . برام دعا کن.

ژیلا سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 00:30

وبلاگت خیلی قشنگه ..نوید جونم امیدوارم همیشه شاد باشی ..فدات

قوی تنها سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 15:50 http://ghoyetanha.blogfa.com

میگن خیلی قشنگه ولی کاش زیبا تر بود تا دنیا ما را می پذیرفت برای زیبا زیستن ......

ناناز سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 16:19 http://mehrabecheshmayeto.blogfa.com

salam navid joon
mamanoon be blogam omadi
rasty manam bache boushehram
pas hamshahry hastim aziz
movafagh bashy
ghorbonet
N fadat
bye

محسن جاوشی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 17:49

سلام امیدوارم حالت خوب باشه .ممنونم از لطفی که به من داشتید.من هم بچه جنوبم بچه خرمشهر .همخون خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد