دارم یه ساله میشما ..!!

سلام خدمت تمامی بروبچ باحال و با معرفت خوبین ؟!  چه خبر خوش میگذره ؟ بابا زنده هستم !! نگران نشید ! بالاخره طلسم شکسته شد و اومدیم خونه جدید ! و بعد از یه ماه اومدن که به روز کنم بالاخره این اولین وبلاگی که تو این دو سه سال تونستم یه سال کامل باهاش باشم بالاخره این وبلاگم هم شد یک ساله !!



۱. همیشه به حرفایی که بزرگترا بهم میزدن میخندیدم .. اما امروز به این نتیجه رسیدم که واقعا حرفشون حرفه .. یه مدت بود بخاطر مسائلی با دوستام قطع رابطه کرده بودم و همش تو خونه بودم نه اینکه درس بخونما ٬ نه همش تو خونه بودم خیلی کم میشد با کسی رفت و آمد داشته باشم نسبت به قبل که فکر کنم به هیچ رسیده بود بعد ٬ تا درسام رو از سوم داشتم پاس نکرده بودم تو این مدت نشستم تو خونه همش به این مسائل فکر میکردم تا بالاخره دی ماه امسال پاسشون کردم و تو دوستام من تنها کسی هستم که تونستم پاس کنم و خوشحالم که بیشترین ضربه رو از دوستام نخوردم و تونستم فراموششون کنم الان تو زندگیم فقط خودم هستم و یه نفر دیگه که به هیچ عنوان حاضر نیستم با کسی عوضش کنم و شاید دلیل اینکه این مدت به فکر آینده هستم همین شخصی که میگم ٬ اما نصیحتتون میکنم هر چند میدونم شما هم مثل من هستین و حرف هیچکی رو غیر از خودتون قبول ندارین اما : با هیچکس صمیمی نشین و یه مرزو حد بین خودتون بزارین ٬ عادت ندارم ادعای بزرگی کنم و جو نصیحت بگیرتتم اما یه کم فکر کنین  .

۲. بالاخره ما هم با همه سختی ها اسباب کشی کردیم و اومدیم تو خونه جدید‌ ٬ خیلی دلم برای اون خونه قبلی تنگ شده ٬ آخه از موقعی دنیا اومدم اونجا بودم ۱۸ سال خاطره !!!!!! همش داره از بین میره اومدم تو یه خونه ای که الان که دو هفته ای میگذره ازش اما هنوز فکر میکنم اینجا موقتیم و هر چه زودتر برمیگردیم خونه خودمون  .

۳. این ترم زبان هم داره تموم میشه کم کم وقت میان ترم و پایان ترم از این صوبتاست !!! برام دعا کنین پاس بشه بره پی کارش که اصلا حالشو ندارم دوباره بشینم اینارو بخونم  .. به هر حال آرزو بر جوانان عیب نیست ما هم دوست داریم پاس کنیم تقصیر خودم نیست جوونیه و ۱۰۰۰۱ آرزو .

۴. یه حسی بهم میگه اونی که میخواستم بالاخره پیدا کردم ٬ حداقل الان مطمئنم که همونی که من میخواستم اما بعد رو نمیدونم ٬ تو این کسایی که دور و ورم بودن این با همشون فرق میکنه حتی با کسی که به عنوان آبجی با من بود ٬ حتی آبجیم هم تو زرد از آب در اومد همش از خدا میخوام این دیگه اینجوری نباشه  .  

۵. کم کم داریم به محرم و صفر هم میرسیم .. ماه حسین ( ع‌ ) به قول بوشهریا : بار الهی به حق پهلوی مجروح بتول ٬ این عزاداری ما جمله بفرمای قبول . 

 

آرزومند آرزوهایتان نوید || پسر جنوب و پشت کنکوری ||