اولین پست ۸۴

سلام خدمت تمام دوستان عزیز  امیدوارم که خوب و خوش وسلامت باشین و هیچ غمی نداشته باشین .. میندونم خیلی بی معرفتم ٬ میدونم خیلی ...  هستم اما شما به بزرگی خودتون ببخشین آخه تو عید مشکلای زیادی برام پیش اومد و هر وقت هم که وقت میکردم آپ دیت کنم این بلاگ اسکای پوکیده بود  . تازه جدیدا آی دی : l3ushehri توسط نیروهای استکباری موجود در یاهو! قفل شده و من نمیتونم خبر آپ دیت وبلاگ نویسها رو به بچه ها بدم ... گفتم بگم که یه موقع نگین این که این همه قول میداد چرا اصلا خبری ازش نیست  همش تقصیر این یاهو!!  و گر نه من همه شما رو دوست دارم و دلم نمیاد ازتون دور بشم  خیلی دلم واسه وبلاگم تنگ شده بود .. اعجبا این زندگی هم هر روز که میگذره ما رو بیشتر گرفتار میکنه یه زمانی عشقمون این چیزها بود اما حالا دیگه انگار که نه انگار یه زمانی چقدر تو فکر تعداد نظرات بودیم .. چقدر تو این فکر بودیم که معروف بشیم اما حالا..!!  همش هم به خاطر این مشکلات مسخره هاست که فقط دست و پای ما رو بسته به هر حال باید ما هم عادت کنیم . راستی ایام عید چطور بود خوب بود ؟ به من که اصلا خوش نگذشت یعنی الان که فکر میکنم تا حالا عید به این بدی رو نداشتم امسال خیلی عید بیخودی داشتم  قبل از عید چقدر برنامه ریخته بودم واسه این ۱۳/۱۵ روز تعطیلی اما همش پوچ !!! اما انشالله که به شما خوش گذشته باشه .

راستی ماه محرم و صفر هم تموم شد .. انشالله که طاعات و عبادت همتون مورد قبول درگاه حق قرار بگیره . هر نظر و نیازی داشتین قبول بشه .. و واسه ما هم دعا کنین ٬ انشالله زنده باشین سال دیگه نظری رو که کردین اداش کنین . کم کم هم داریم به امتحانات ترم دوم نزدیک میشیم و باید کمتر آنلاین بشیم اما کی گوش میده  ما که از ۲۴ ساعت شبانه روز ۲۵ ساعت آنلاینم ..!!  هر وقت بحث سر آنلاین بودن زیاد آنلاین شدن یاد یکی از دوستان میفتم که خیلی خالی بند بود اسمش حسین ٬ این دوست ما یه روز دور هم بودیم داشتیم با بچه ها صحبت میکردیم که مثلا یه کارت ۵ ساعت یه روز تموم میکنم و از این صحبتها { البته من توی این بحث شرکت نکردم چون من اینترنت نامحدود دارم و ممکنه روزی ۵/۶ ساعت آنلاین بشم با نشم فرقی نمیکنه } چون بحث سر این بود که در روز چقدر پول هدر میدیم .. دوست عزیز و خالی بند در این جو مورد خلاء قرار گرفت و تحت یک عملیات کاملا سری اعلام کرد که یک کارت ۵۰ساعت رو تو ۲روز متوالی تموم کرده !!!!!!!!!  بعد یه خورده فکر کردم دیدم اگه این حتی تو این دو روز نه دستشویی  رفته باشه نه خوراک خورده باشه نه خوابیده باشه تازه میشه ۴۸ ساعت و اون ۲ ساعت ایو وسط چی شده من که نفهمیدم و وقتی این سوال رو ازش کردم همه دوستام هم نشستن فکر کردن دیدن نه راست میگم هیچجور نمیشه حساب کنی ۲روز بیشتر از ۴۸ سال بشه به هر حال کلی روش خندیدیم  . اینم از دوستای ما بخدا وسط یه مشت جونور گیر کردیم که یه ۴/۵ نفرشون آدم حسابین بقیه بوق  . راستی این شعر پایین هم یکی از بهترین دوستام  محمد علی  تو ایام عید گفته  :

               عید و امسال عیدی نداریم ... مهمون داریم ما اعصاب نداریم

هر کی یه مشکلی داره راستی آی دیم هم تغییر دادم کاری داشتین پی ام بدین منتظرم .. بیشتر از این مزاحم نمیشم .. سال خوی و خوشی داشته باشین در کنار خانواده محترم و به هر چیزی که دوست دارین برسین .

                        آرزومند آرزوهای شما نوید || پسر جنوب ||