اربعین امید

اربعین امید
سلام خدمت همه دوستان عزیز .. امیدوارم که خوب و سلامت باشین و هیچ غمی نداشته باشین  اگه حال ما هم بخواهین هنوز در غم از دست دادن دوستم هستم ٬ چهارشنبه همین هفته چهلمش !! چه زود نه ؟ نمی دونم شاید برای من زود گذشت چون هنوز دارم با یاد و خاطره های اون روزهامو شب میکنم و شب هم همش تو خوابمه !  نمی دونم چیکار کنم .. خدایا خودت بیامرزش { هر کی اینو خوند واسه شادی روحش لطفا یه فاتحه بخونه }‌ بسم الله الرحمن ... .

راستی ماه رمضون رو به همتون تبریک میگم میدونم با تاخیر اما ببخشید منو .. مرسی که نظر میدین و منو دلداری میدن در مورد مرگ دوستم و قبولی در دانشگاه !! به تنها چیزی که نیاز دارم دعا شماست .. کم کم داریم به شبهای قدر و ضربت امام علی (ع) نزدیک میشیم ٬ انشالله هر کی هر آرزویی داره و هر مشکلی داره تو این ۳ روز دست به دعا بشه چون تا خدا چیزی نخواهد پیش نمیاد .. پس خدایا آرزوی تموم جوونا رو براورده کن و از دولتی سر اونها یه نیم نگاه هم به ما کن  . دیگه نمی دونم چی بگم اما واسه تیم ملی فقط میگم متاسفم میدونم سه تا مطلب نوشتم هیچکدوم به هم ربطی نداره اما خوب به منم حق بدین اینم شد تیم ملی ؟؟!!! بابا جمع کن این مربی آشغال رو .. آقای دادکان که انتخاب نکرده ریده !!!!!  شرمنده اما اعصاب آدم رو خرد میکنه اگه همینجور پیش بره خدا بخواد بدتر از عربستان تو جام جهانی  ۲۰۰۲ میشه . پرسپولیس هم که قربونش برم هیچی بابا بی خیال کی گفته من پرسپولیسی هستم ؟؟ دیگه رومون نمیشه واسه کسی کرکری بخونیم  . همچنان به یاد من باشین که مهتاجم به یاری شما در این لحظات سخت .. مواظب خودتون باشین .

آرزومند آرزوهایتون نوید || پسر جنوب و پشت کنکوری ||

نوید بی معرفت

سلام خوبین ؟ میدونم هر چی بگین درسته من بی معرفت کاملا قبول دارم اما بزارین بگم چی شده من یه مدت که مسافرت بودم که بهم زنگ زدن و خبر دادن که یکی از دوستات مرده !!! دوستی که با هم بزرگ شده بودیم این اولیش و مهمترینش بود و دوم اینکه توی نمایشگاه نیروی انتظامی NGO ما یه غرفه داشت که دو روزی گیر آماده کردنش بودیم و امروز تموم شد .. خلاصه تو نمایشگاه جاتون خالی غرفه راستیمون حفاظت اطلاعات و غرفه سمت چپ یگان ویژه !!! فکر هیچ جای دیگش اینجوری نباشه !! به هر حال خوبه و تجربه جالبیه .
یه خبر هم دارم اینه که معلوم نیست سری بعد کی هست که میخوام آپ دیت کونم چون از شنبه میخوام بشینم اگه خدا بخواد گلاب به روتون ٬ بلا نسبت شما ٬ روم به دیوار بشینم واسه کنکور بخونم میدونم همین الانم دیره اما کاریش نمیشه کرد همینه که هست  نمی خواهی نخواه  خلاصه اینکه خوبی و بدی چیزی از ما دیدین حلالمون کنین و برام دعا کنین امسال قبول بشم چون اصلا اعصابش ندارم بخوام یک سال پشت کنکور بمونم واسه همین برام دعا کنین همین امسال قبول بشم بره پی کارش .. خلاصه الانم که دارم اینارو مینویسم گیج گیجم چون درگیر کارهای غرفه که بودیم یه دو روزی میشه که خواب درست و حسابی نرفتم فقط اومدم بگم هنوز زندم !! و اینکه به دوستای بامعرفت یه سر بزنم بگم آپ دیت کردم . 

آرزومند آرزوهایتون نوید || پسر جنوب و پشت کنکوری ||