سلام من به تو یار قدیمی منم همون هوادار قدیمی...

سلام خدمت همه دوستان عزیز امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشین و هیچ غمی نداشته باشین .. هر چی بگین درسته !! شما درست میگین من بی معرفت اما به خدا وقت نداشتم ، امروز عماد رو تو خیابون دیدم گفت می خوان چند روز آینده یه همایشی برگزار کنن گفتم حداقل خودم رو به اون برسونم نه همینجوری سرم رو بندازم و بیام و برم پس سلام من به تو یار قدیمی منم همون هوادار قدیمی ..


1. بالاخره این کنکور لعنتی رو دادیم رفت دنبال کارش انشالله فکر کنم 19.75 میشم اگه خوب تصحیح کنن‌ !! لطفا کسی در مورد کنکور سوال نکنه که حالم به هم میخوره از این سوال : کنکور خوب شد ؟! ( مرسی که درک میکنین و نمی پرسین ) نشد هم که نشد دیگه سال دیگه ..!

2. توی این مدت گواهینامه هم گرفتم دیگه مردی شدم واسه خودم دیگه کم کم تو فکر گواهینامه پایه یک !!!!!!!! هم هستم ، وای که چقدر موضوع خنده داشتیم این روزا سر جلسه امتحان چه آیین نامه چه شهری !! یه زن تقریبا بزرگ بود دور و ورای 50 سال داشت میگفت 12 بار امتحان دادم اما قبول نشدم ! بهش گفتم خدا بخواد اینبار هم قبول نمیشی حالا میگیم اون زنه و سنش زیاد  یه مرد تقریبا جوونی بود میگفت 8 باره دارم امتحان میدم و قبول نمیشم ! میگفت خودم دیگه خجالت میکشم بیام امتحان بدم ، یه یارو بود آیین نامه قبول شده بود میخواست یه بره بکشه ! ما هم که فقط موضوع خندمون جور بود این مدت .

3. راستی 13 خرداد هم عمو شدم !! فکرش کن عمو نوید !!!!  عمو یه دختر خوشگل و تپلی و بداخلاق یه اسم پونه ، نمیدونم اما اکثرا میگن شبیه منه ، خوشا به سعادتش !! هیچوقت فکر نمیکردم آدو میتونه اینقدر بچه برادرش رو دوست داشته باشه فکر میکردم برام خیلی معمولی اما نه نامرد موقعی میاد اینجا از همه کارامون میشیم و فقط میشینیم بالای سرش موقعی دنیا اومد دقیقا تا یه هفته کارمون شده بود عصرها بریم ببینیمیش و شب که اون میخوابید ما هم میومدیم خونه میخوابیدیم ! خدا انشالله همیشه سالم نگرش داره ( الهی )

 

Poneh

 

4. دیگه سر کار هم رفتم دیگه کلا شدم مرد کامل !! پسر خوب مامان و بابا سر به زیر درس تموم کرده کمک دست باباش هم کار میکنه ! شدم گمپگل خونه !! ( اوضای خود شیرینیه برای رفتن خواستگاری برام !!! ) صبح ها ساعت 8 پا میشم من تو زمان مدرسه هیچوقت اینهمه سر ساعت پا نشدم اما نمی دونم چرا این روزها مثل بچه آدم شدم البته میدونم اما به کسی ربطی نداره که بدونه من به خاطر یه بنده خدایی که داره کاتیون هام زیاد میشه ( بابا شیمیدان ) خلاصه کسی کاره بیمه ای داشت ما در خدمتیم .

5. به احتمال زیاد دارم میرم مسافرت چند روزه آینده میرم ایرانگردی اول شیراز بعد کرمان بعد مشهد به احتمال زیاد اگه حوصله یاری کنه از اونور هم میریم شمال !!! چه فوکولیم دیگه ما اینیم ، از قدیم گفتن بسیار سفر باید تا پخته شود خامی ! اصلا ذوق سفر ندارم انگار میخوام از مدرس ( خونمون ) برم بهمنی ( خونه داداشم ) نمیدونم احساس الکی رفتن مسافرت میکنم دارم واسه مسافرت آهنگ عاشقانه رو موبایل بریزم تو راه گوش بدم و زار زار گریه کنم شاید بخاطر مسائل عشقولانه باشه که مطمئنا هم فکر کنم همینه اما چه کار کنم که مجبورم !!

6. اینم یه شعر اندر وصف سفر : امسال تابستون دسته جمی میخواییم بریم زیارت  !!! ( با الهام از شعر سفر استاد عباس قادری )

نظرات 9 + ارسال نظر
سولماز شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:24 http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام نوید عزیز
ممنونم که به من سر زدی
و خوشحالم که دوباره می نویسی تو یکی از بهترین دوستهای من هستی مگه می شه من فراموشت کنم
عمو شدنت رو هم تبریک می گم انشاالله نی نی خودت
موفق باشی

نرگس شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 13:34 http://nargesb.blogsky.com

من خاله هاتون رو توی افتتاحیه دیدم ولی متوجه شما نشدم.
راستی عمو شدنت مبارک خدا حفظش کنه.تو افتتاحیه هم بودش؟
سفر خوش بگذره.زیاد سخت نگیری میگذره!
موفق باشی...

عماد شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 15:06 http://www.emadd.com

آخه تابستون کسی میره زیارت ؟!! اگه حرم امام رضاس که باید یه ۱۰ تا بوگیر به بدنت وصل کنی بس که ملت زائر به بهداشت پا اهمیت میدن !!! ... راستی کنکور چکار کردی ؟! D:

ممد دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:40 http://www.kos.blogfa.com

بابا این نوید دروغ میگه نوید ۱۴ سالشه کس میگه عمو شدم

فروغ دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 http://good-girls.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممممممممم

آزاده شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 http://yas-sefid-17.blogsky.com/

سلام.......................
بابا آفتاب ازکدوم طرف دراومده ؟؟؟
خوبییییییییییییییییی/
راستی کنکنور چطور بود؟ (چشمگ)
خوشحال شدم که دوباره می نویسی پسر خوب...
تا ابد ، شد ، عاشق و جاری باشی

**مریم** شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:23 http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام عمو نوید
خوبی
خیلی وقت بود نیومده بودم اینورا ... به به مرد که بودی آقا الان شدی آقا تر ....
شیرینی گواهی نامه یادت نره ...
شغل جدید مبارک ....
عمو شدنت مبارک ....
سفر هم بهت خوش بگذره ...
دیدی از کنکور نپرسیدم ..:دی
هر جا هستی موفق باشی عمو کوچولو...

[ بدون نام ] دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 20:01

خوبه که هنوز زنده ای...
فکر کردم دیگه نویدی* وجود نداره
ایشالا که به عشقت برسی...
ایام به کام..................

م س ا ف ر جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:26 http://mosafereaseman.mihanblog.com

سلام عمو نوید
فکر نمی کردم دیگه بنویسی
دیگه ناامید شده بودم ازت
میگم ها ...
کنکور خوب بود؟
...
فقط مونده ازدواج کنی ها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد